maandag 1 september 2008

La despedida

Dat was het dan: Binnen enkele uren vertrek ik richting Peru, waar Anthony mij staat op te wachten om samen met Kerlijne en Sofie 2 weken rond te reizen.
We hebben wel een heel mooi laatste weekend gehad. Elke dag een feestje, een etentje, een afscheidsbarbecue. Donderdag naar een Mexicaanse bar met mariachis, dat zijn van die Mexicaanse mannen met een gitaar, de sfeer zat daar goed. Iedereen overlaadt ons met souvenirs van Colombia en iedereen, maar dan ook echt iedereen vraagt wanneer we terugkomen en zegt 'si vuelves, quedas en mi casa'. Ik ben heel graag in Colombia geweest, heb mij geen moment verveeld, 6 weken was echt heel kort, ze zijn voorbijgevlogen!

Misschien moet ik nog eens iets over mijn project vertellen voor de geinteresseerden: Donderdag was het presentatie en die was wel goed verlopen, al verstond misschien de helft van de proffen goed Engels. Ik heb veel problemen ondervonden met mijn project: Ik was gestart met het opstellen van een fysisch model. Toen bleek dat ik daar veel te weinig parameters voor had, moest ik overgaan op een black-boxmodel, dat leek wel goed te werken als ik goede experimenten kon doen. Op die experimenten heb ik 5 weken moeten wachten omdat de set-up nog moest afgemaakt worden, en toen bleek uiteindelijk 1 sensor niet te werken zodat ook het black-box-model in het water viel. Dus uiteindelijk heb ik niet erg veel bruikbare resultaten geleverd. Maar ik heb er wel graag aan gewerkt.

Geen opmerkingen: